久々にモルック

Pelattiin mölkkyä kaverin kanssa viikonloppuna. En ole käynyt pelaamassa neljään kuukauteen. Nykyään Japainissa on ihan kesäinen sää, mutta silloin tuulinen ja vähän viileä. Itse asiassa en tykkää urheilusta. No mutta ei haittaa, koska mölkky on varmaan peli:) Ei ole niin väikeitä.

4ヶ月ぶりにモルックの会に参加してきました。月に一回大阪でも練習会が開かれているけど、都合が合わずなかなか行けない・・・

というわけでかなり久々のモルック。この前まで夏っぽい天気が続いていたのに、この日は風が強くてちょっと寒いくらい。

本当はスポーツってすごく苦手なんですけどね。モルックはスポーツ(urheilu)じゃなくてゲーム(peli)だから。ルールも難しくないのでなんとかできます。笑

あ、せっかくなので動画も撮ってYoutubeに上げてみました。いい音!